Doprava a platba

DOPRAVA ZBOŽÍ a PLATBA

(Ceny jsou uvedeny s DPH)

 

DOPRAVA po české republice

 

1.PPL - Kurýrní služba ( rozvoz po území ČR ) :

  • nákup do 499 Kč - doprava 79 Kč
  • nákup 500 - 1099 Kč - doprava 69 Kč
  • nákup 1100 - 1999 Kč - doprava 59 Kč
  • nákup 2000 - 2499 Kč - doprava 49 Kč 
  • nákup nad 2500 - DOPRAVA ZDARMA

 

2.PPL - PPL ParcelShop (výdejní místo na území ČR) :

  • nákup do 499 Kč - doprava 79 Kč
  • nákup 500 - 1099 Kč - doprava 69 Kč
  • nákup 1100 - 1999 Kč - doprava 59 Kč
  • nákup 2000 - 2499 Kč - doprava 49 Kč 
  • nákup nad 2500 - DOPRAVA ZDARMA

 

3. Osobní převzatí na adrese Musclenutrition s.r.o., Koupelky 16, 798 17, Smržice.

  • Osobní odběr je možný buď po předešlím vytvoření objednávky telefonicky nebo elektronicky (cez e-mail nebo eshop) nebo výběrem tovaru přímo u nás. Pro bezproblémové vyzvednutí vytvořené objednávky je třeba se předem informovat o jejím stavu (telefonicky nebo elektronicky/e-mailem)!
  • Provozní doba: Po- Pá, od 7:00 - 15:00 hod

 

PLATBA:

  • Dobírka: 29,- Kč
  • Osobní převzetí a platba hotově: 0,-Kč
  • Platba předem - převodem na účet: 0,- Kč ( jako variabilní symbol uvádejte číslo objednávky ). 

 

ÚDAJE V PŘÍPADĚ PLATBY PŘEVODEM V CZK:

Číslo účtu: 107-6282360297/0100

IBAN účtu: CZ63 0100 0001 0762 8236 0297

BIC (SWIFT) účtu: KOMBCZPPXXX

Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Upozornění: Vrámci mezinárodního platebního styku nepřijímáme platby uskutečněnéformou SHA a BEN. V případě, že nám budou bankou účtovány poplatky za přijatouplatbu, budou zákazníkovi dodatečně vyúčtovány.

 

DOPRAVA NA SLOVENSKO

4.PPL - Kuriér DHL ( rozvoz po území SR ) :

  • poplatok za dopravu: 3,10 €

 

PLATBA:

  • Dobierka0,8 €
  • Platba vopred - prevodom na účet0 € ( ako variabilný symbol uvádzajte číslo objednávky ). 

 

ÚDAJE V PRÍPADE PLATBY PREVODOM V EUR:

IBAN účtu: SK35 7500 0000 0040 2189 8970

BIC (SWIFT) účtu: CEKOSKBX

Variabilný symbol: Číslo Vašej objednávky

Upozornenie: V rámci medzinárodného platobného styku neprijímame platby uskutečněné formou SHA a BEN. V prípade, že nám budú bankou účtované poplatky za prijatú platbu, budú zákazníkovi dodatočne vyúčtované.

 

 

Kdy bude objednávka odeslána?

Veškeré  objednávky expedujeme během běžného provozu do 1-2 pracovních dnů! 

  • V případě jakýchkoliv dotazů ohledně doby dodání nebo dalších provozních záležitostí se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu eshopmn@email.cz nebo na tel. 731501607

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

CHARAKTERISTIKA A VÝHODY SLUŽBY PPL:

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL ) 
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

 

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

 

Komunikace s PPL

  • pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

PPL ParcelShop - doručení na výdejní místo

  • PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

 

  • Pokud příjemce upřednostňuje osobní vyzvednutí zásilky, může zvolit možnost osobního odběru na některé z PPL Partnerských provozovnách. Seznam těchto provozoven najdete tady. Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si jí budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • Najděte si svůj nejbližší ParcelShop na mapě:

Co je PPL ParcelShop?

  • ParcelShop je síť nezávislých provozoven, které umožňují příjem a výdej zásilek
  • příjemce se nemusí vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout v otevíracích hodinách pobočky
  • síť poboček bude pravidelně rozšiřováná na všechna větší města v ČR
  • aktuální síť partnerů PPL ParcelShopů 

 

Další výhody PPL ParcelShopu:

  • široká síť poboček rozšířená rovnoměrně po celé České republice
  • výborná občanská dostupnost jednotlivých poboček
  • stálá pracovní doba včetně víkendového provozu většiny poboček

 

Jak to funguje:

Aby byla zásilka doručena na pobočku-výdejní místo, stačí kliknout na uvedený odkaz " PPL Parcel Shop , který naleznete pri zadávaní dopravy při objednávání. 

Předání zásilky na výdejní místo PPL ParcelShop:

  1. Zásilky jsou každý pracovní den předávány přepravní službě PPL.
  2. Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na pobočku, kterou jste si zvolili.

 

Vyzvednutí zásilky zákazníkem:

  1. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí (Zásilka je uložena po dobu 10ti dnů).
  2. Balík Vám bude vydán po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku.
  3. V případě, že je zásilka na dobírku, zboží je vydáno po zaplacení zásilky v hotovosti.,